dinsdag 26 augustus 2014

Blog bestaat 1 jaar! Koude pastasalade






Vandaag is het 1 jaar geleden dat ik ben gestart met mijn kookblog en wat geniet ik hier toch van. Inmiddels al een kleine 5000 views wat ik nooit had verwacht. Een app voor de Windowsphone gemaakt door vriend Rob, de hele leuke reacties die ik krijg, de foto's die ik krijg toegezonden, het is geweldig!! Iedereen bedankt!

Hieronder nogmaals het recept dat ik als eerste plaatste op mijn blog. Dit recept heb ik van een vriendin van mij Kelly. Ik heb het afgelopen weekend ook weer gemaakt voor een verjaardag!. Je kunt het heel handig een dag van de voren maken, zo trekken de smaken ook lekker in en is bovendien goed houdbaar in koelkast.







Ingrediënten voor 8 personen
500 gram pasta
1 paprika
100 gram pijnboompitten
3 stengels bleekselderij
potje fetakaas
1 bos lenteui
potje pesto
potje zongedroogde tomaten
blikje mais
salamiworst
zout/peper
olijfolie

En dan........
Kook de pasta gaar en spoel de pasta af onder de koude kraan. Schep de pasta in een grote kom door met royaal olijfolie, zodat de pasta niet gaat plakken.
Snij de paprika, bleekselderij, lenteui, tomaatjes, en salami in stukjes/blokjes en schep dit door de pasta, voeg vervolgens de mais, pijnboompitten (even in de koekenpan bakken) en fetablokjes toe en meng dit.
Mix de pesto met wat olijfolie ook door de pastasalade.
Breng het vervolgens op smaak met zout en peper

Tip!
Haal de pasta een uur tevoren uit de koelkast en laat het op kamertemperatuur komen

Bon appetit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten